ایمنی در شهربازی

ایمنی در شهربازی

ایمنی در شهربازی

چه کسی رویای رفتن به شهربازی را ندارد؟برای رفتن به شهربازی نکاتی هست که رعایت آنها برای ایمنی شما ضروری است که ما به عنوان تولیدکننده تجهیزات شهربازی سرپوشیده برخی از این نکات را در این مقاله آورده ایم.لطفا با ما همراه باشید ، امید است پس از خواندن این مطلب نکات مفیدی در این زمینه بدست آورید.

گذراندن اوقات فراغت در یک شهربازی با کودکان و نوجوانان یکی از اصلی ترین تفریحات به خصوص در تعطیلات تابستان است.اما باید بدانید که فرزندان شما بدون رعایت برخی از اقدامات احتیاطی صحیح در شهربازی ها با خطرات زیادی روبرو هستند.بدون انجام اقدامات احتیاطی صحیح ، هر سفری می تواند خاطره بدی در ذهن شما ایجاد کند.

نظارت والدین بر کودکان در شهربازی

وقتی فرزند شما میخواهد از یکی از تجهیزات شهربازی استفاده کند ، از اپراتور بپرسید که آیا این بازی مناسب کودک شما هست یا خیر و توصیه های اپراتور را جدی بگیرید و به همین ترتیب توجه ای به خواسته فرزند خود در این رابطه که – من میتوانم سوار بر آن بازی شوم – نداشته باشید.برخلاف تصور شما و کودک تان ، ممکن است این بازی مناسب سن کودک نباشد و شاید خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

قبل از سوار شدن کودک تان بر یک دستگاه خاص ، ایمنی او را در نظر بگیرید.به عنوان مثال مطمئن شوید که کمربند او محکم و سالم است و اگر مشکلی وجود داشت ، سریعا آن را به اپراتور اطلاع دهید.

بطور کلی میتوان گفت که نظارت کامل اپراتور و والدین در حین بازی کردن کودکان در شهربازی برای حفظ ایمنی آنها و جلوگیری از آسیب دیدگی ، امری ضروری است و نظارت مداوم بر کودکان با سن پایین تر بسیار مهم تر است.

ایمنی شهربازی

در برابر آفتاب سوختگی از پوست خود در شهربازی ها محافظت کنید

آفتاب سوختگی یکی از بزرگترین خطرات سلامتی بازدیدکنندگان شهربازی است و نوزادان و کودکان به ویژه حساس هستند.مهم است که از کودکان خود در برابر آفتاب محافظت کنید ، حتی اگر آسمان ابری باشد.

کودکان را هیدراته نگه دارید

کمبود آب در هر زمان که مقدار ناکافی آب مصرف شود ممکن است رخ دهد.در یک روز گرم که کودکان در حال دویدن ، بازی و تعریق هستند ، کم آبی بدن می تواند خیلی سریعتر شروع شود.بسیار مهم است که فرزندان شما در حین بازی با تجهیزات شهربازی آب کافی بنوشند.

به یاد داشته باشید ، اگر کودک شما به میزان قابل توجهی یا بیشتر از حد تعریق کرده است ، نیاز آب او نیز افزایش می یابد.از دادن نوشیدنی به کودکان با مقادیر زیادی شکر ، مانند آب میوه یا نوشابه ، خودداری کنید.آب ساده بهترین است.

از خستگی بیش از حد در شهربازی پرهیز کنید

یک شهربازی جای بازی و هیجان است و برای همین فرزند شما ممکن است غرق بازی ها شود و فراموش کند که خسته شده است.وقتی احساس کردید فرزند شما بیش از حد خسته شده ، مکانی را پیدا کنید تا او استراحت کند.

سایر موارد ایمنی را که باید به خاطر بسپارید

اگر در حال برنامه ریزی یک روز کامل برای سرگرمی هستید ، اطمینان حاصل کنید که همه ، کفش پیاده روی خوبی دارند.تاول یا آسیب دیدگی پا می تواند به سرعت یک روز عالی را به پایان برساند.اگرچه ممکن است شرایطی پیش بیاید ، اما با کمی آمادگی ، بچه ها فقط لذت بازی را به یاد می آورند.

به یاد داشته باشید که پارک های تفریحی شلوغ مکانی برای جدا شدن آسان بچه ها از والدین است.همیشه از قبل برنامه ریزی کنید که اگر فردی گم شد چه کاری انجام دهد.اطمینان حاصل کنید که کودکان نام و شماره تلفن بزرگسالان مسئول را می دانند.اگر بچه های بزرگتری دارید که به تنهایی به کاوش می پردازند ، برای دیدارهای منظم برنامه ریزی کنید.

نکات رفتن به شهربازی

نکاتی که کودکان باید در شهربازی رعایت کنند

  • قبل از سوار شدن ، علائم را بخوانید.
  • اگر می بینید بچه های بزرگتر زمان بازی در حال هل دادن و اذیت کردن دیگران هستند ، به اپراتور بگویید.اپراتور می تواند بچه های بزرگتر را به یک بازی هدایت کند که مناسب گروه سنی آنها باشد.
  • سواری هایی را انتخاب کنید که برای شما جالب باشد.
  • قوانین شهربازی را دنبال کنید و به دستورالعمل های ایمنی ارائه شده توجه کنید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.