بهترین توپ فوتبال دستی

بهترین توپ فوتبال دستی

بهترین توپ فوتبال دستی

آیا شما طرفدار بازی فوتبال دستی هستید؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که چند توپ مختلف برای این بازی وجود دارد و کدام یک برای شما مناسب است؟ آیا می خواهید در بازی خود بهترین باشید و در آن پیشرفت بیشتری کنید؟آیا می توان فوتبال دستی را با توپ های مختلف بازی کرد و چند توپ مختلف وجود دارد؟نگران نباشید ما اینجا هستیم تا تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد توپ های فوتبال دستی و ویژگی های آنها را در اختیار شما قرار دهیم!ما در زمینه فروش فوتبال دستی ، دستگاه ایرهاکی و هند اسپید فعالیت می کنیم.در ادامه همراه ما باشید و برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

مردم خیلی اوقات تأثیر قابل توجه توپ ها را در بازی های رومیزی مثل فوتبال دستی دست کم می گیرند.همه ما می دانیم که آنها اساساً از این حیث مهم هستند که بدون یک توپ فوتبال دستی هیچ مسابقه ای وجود ندارد.

در دنیای Foosball ، انواع مختلفی از توپ وجود دارد.شما باید با دقت توپ فوزبال را انتخاب کنید ، زیرا انواع مختلف توپ ها می توانند عوض کننده بازی واقعی باشند!این می تواند سبک بازی شما ، سرعت و هم چنین تکنیک هایی را که می توانید استفاده کنید را تحت تأثیر قرار دهد.

توپ ها شامل مواد و بافت های متنوعی هستند که می تواند در سرعت بازی تأثیر بگذارد.برای تصمیم گیری در مورد اینکه بهترین توپ فوزبال برای نیازهای خاص شما چیست ، باید حداقل درک محدودی از گزینه های مختلفی که در اختیار شما قرار دارد ، داشته باشید.

توپ فوتبال دستی

در واقع 4 نوع توپ اصلی برای فوتبال دستی وجود دارد ، همه آنها در هر یک از دسته های زیر متفاوت هستند: مواد ، وزن ، اندازه ، سرعت و عملکرد.درک آنچه واقعاً از بازی خود می خواهید بسیار مهم است.بعضی از توپ ها فقط برای بازیکنانی استفاده می شود که می خواهند در Foosball حرفه ای شوند ، در حالی که بعضی از توپ ها به عبارتی بی فایده هستند و می توانند برای بازیکنانی که طرفدار بازی واقعی نیستند استفاده شوند.برخی از توپ ها وجود دارند که کمی گران تر از توپ های دیگر هستند ، اما با افزایش قیمت ، کیفیت بازی افزایش می یابد!

توپ های سنتی Foosball

برای اکثر ما ، اولین توپ های فوزبال که با آنها روبرو شدیم از انواع سنتی بودند.

این توپ ها در اکثر میزهای با کیفیت پایین تر به صورت استاندارد عرضه می شوند و شما آنها را به خاطر طراحی ماکت توپ و سر و صدای دائمی که از آنها ساطع می شود به خاطر می آورید.این توپ ها از پلاستیک سخت ساخته شده اند و با فرورفتگی هایی شکل گرفته اند که این امر کنترل این توپ ها را اساساً غیرممکن می کند.

توپ های سنتی فوتبال دستی بسیار ارزان هستند و همانطور که قیمت اعلام می کند ، عملکرد آنها چندان عالی نیست.این ارزان ترین نوع توپ در جهان بازی فوتبال دستی است.از طرف دیگر ، این توپ ها بسیار جالب به نظر می رسند.آنها کپی توپ های واقعی فوتبال هستند که روی آنها الگوی سیاه و سفید نقش بسته است.

توپ های فوزبال صاف

توپ های صاف برای فوتبال دستی تا حدودی بهتر از توپ های سنتی هستند ، اما با این حال ، افرادی که سعی می کنند در این بازی بهترین شوند ، نباید از آنها استفاده کنند!وقتی صحبت از عملکرد این توپ ها و مواد می شود ، آنها عملا همان توپ های سنتی هستند ، اما تنها تفاوت در این است که آنها پوشش متفاوتی دارند!

بسیار شبیه به توپ های سنتی ، اما بدون طراحی تورفته توپ ، که آنها را فقط یک گزینه بسیار کمی برتر می کند.متأسفانه ، آنها سرو صدای صوتی مشابه توپ های سنتی فوزبال را ارائه می دهند.این توپ های پلاستیکی سخت صاف و نامطلوب فاقد انعطاف پذیری لازم برای حتی کوچکترین حالت کنترل توپ توسط مردان فوز بال شما هستند و بنابراین شما یک بار دیگر خود را در یک بازی می یابید که شانس نتیجه را تعیین می کند.

در مورد مراقبت از این توپ ها ، درست مثل توپ های سنتی ، آنها به تمیزکاری نیاز ندارند ، زیرا برای بازی حرفه ای مناسب نیستند.حتی اگر آنها را تمیز کنید ، تفاوتی در عملکرد آنها مشاهده نخواهید کرد.

انواع توپ فوتبال دستی

توپ های بافت

توپ بافت احتمالاً توپی است که بیشتر در ایالات متحده استفاده می شود ، این توپ ها کاملاً متفاوت از توپ های سنتی و Smooth هستند.مطمئناً آنها تجربه به مراتب بهتری را ارائه می دهند.این توپ ها برای بازیکنانی است که در واقع این بازی را به اندازه کافی جدی می گیرند و می خواهند در آن حرفه ای شوند.بنابراین این توپ احتمالاً مخصوص کسی نیست که علاقه زیادی به بازی و مسابقه ندارد.

توپ فوتبال دستی چوب پنبه ای

توپ چوب پنبه ای کاملاً اروپایی است و انعطاف پذیر است.چوب پنبه به وضوح قابل انعطاف تر از موادی است که در توپ های دیگر استفاده می شود ، بنابراین این توپ ها به شما امکان می دهند آن را به راحتی متوقف کنید و پاس دهید.بازی با این نوع توپ باعث کیفیت بهتر بازی میشود.اینها برای آماتورها نیستند.

وقتی نوبت به بازی حرفه ای فوتبال دستی می رسد ، توپ های چوب پنبه ای بهترینها هستند!این توپ ها از چوب پنبه ساخته شده اند و به دلیل آن ماده خاص ، بسیار سبک تر از توپ خای دیگری هستند که قبلاً در این مقاله به آنها اشاره کردیم.

چیزی که در مورد این توپ متفاوت است سرعت آن است ، سرعت آن بسیار کند است و به این معنی است که هنگام ضربه زدن به قدرت دقیق زیادی نیاز است.جالب اینجاست که این توپ در دسته پر سر و صدا قرار نمی گیرد.ساکت تر از توپ های دیگر است و به همین دلیل ، اگر در یک آپارتمان زندگی می کنید یا همسایه هایی دارید که دوست دارند زیاد شکایت کنند ، کاملا مناسب خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.