موارد نیاز خرید میز هاکی

مواردی که باید هنگام خرید میز هاکی در نظر بگیرید

مواردی که باید هنگام خرید میز هاکی در نظر بگیرید

در اینجا هنگام جستجوی میز هاکی چند ویژگی وجود دارد. هر جدول دارای مجموعه ای از ویژگی ها است که خود را از دیگران متمایز می کند. این ویژگی ها را هنگامی که به دنبال یک پوک که مربوط به نیازهای شما باشد ، در ذهن داشته باشید. سپس ، برای خرید جدولی که بیشترین ویژگی آن را دارید ، برنامه ریزی کنید.

مواردی که باید هنگام خرید میز هاکی در نظر بگیرید

  1. سطح مهارت بازیکن

به سطح مهارت بازیکنان و میزان خواستن شما از یک جدول فکر کنید. به عنوان مثال ، میزهای بازی هاکی روی هوا برای بازیکنان پیشرفته هاکی روی هوا عالی هستند. این میزها در سطوح صاف و مقاوم در برابر فرورفتگی وجود دارند.

مواردی که باید هنگام خرید میز هاکی در نظر بگیرید

همچنین ، میزهای بازی دارای فن های موتور الکتریکی هستند. طرفداران حرکت نرم و راحت دور میز را آسان می کنند. اما ، بازیکنان از هر سطح مهارت می توانند از ارزشی که یک جدول با کیفیت ارائه می دهد لذت ببرند.

اگر یک بازیکن مبتدی هستید ، توصیه می کنیم جداولی با دوام متوسط ​​تهیه کنید. جداول ارزان تر از میزهای بازی هستند و هنوز هم به طور کارآمد کار می کنند. داشتن یک میز سرگرم کننده ایرهاکی ضمن افزایش مهارت های خود با تمرین مداوم ، این مزیت را کسب می کنید.

  1. اندازه

اندازه هنگام خرید میز هاکی روی هوا فاکتور مهمی است. به طور متوسط ​​، یک میز میز هاکی روی هوا در مسابقات حدود 8 فوت است . پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید یک میز تمام عیار قرار دهید ، ابعاد میز هاکی روی هوا 10 فوت طول و 7 فوت عرض است.

یک میز کوچک هاکی روی هوا از 4 فوت تا 7 فوت طول دارد. تهیه یک میز کوچک سودمند است زیرا قابل حمل است و در هر مکانی قابل استفاده است. در واقع ، 4 میز هاکی پا برای کودکان کوچکتر خوب است. برای افرادی که فضای کمی در اتاق خود دارند ، این ممکن است برای شما ایده آل باشد.

  1. میزهای برقی یا باتری؟

میزهای هاکی هوا دو نوع هستند.

جداول با باتری در مناطقی که فاقد برق هستند مفید است. یکی از مزایای میزهای باتری ، تحرک است. به عنوان مثال ، میزهای هاکی روی هوا تاشو نیاز به باتری دارند. به این معنی که می توانید جداول را به شرط داشتن باتری در هر مکان حمل کنید.

مواردی که باید هنگام خرید میز هاکی در نظر بگیرید

به غیر از این ، شما می خواهید از یک جدول برق دار استفاده کنید.

میزهای برقی مزیت استفاده از فن های قوی برای ارتقا an تجربه میز بازی هاکی روی هوا را که می خواهید در یک اتاق استراحت کنید ، فراهم می کند. استفاده از میزهای برقی توصیه می شود وقتی مکانی ثابت برای زندگی دارید.

  1. بودجه

به طور متوسط ​​، میزهای هاکی روی هوا از 200 تا 5000 دلار است. در حالی که قیمت نشان دهنده ارزش جدول هاکی روی هوا است ، اما نباید عامل تعیین کننده ای باشد. دریابید که در جدول هاکی روی هوا چه ویژگی هایی می خواهید و برای خرید یکی از آنها در بهترین قیمت برنامه ریزی کنید.

  1. میز یا رومیزی

چیزی که می خواهید در جدول هاکی روی هوا به دنبال آن باشید ثبات است. هاکی روی هوا بازی ای است که در آن نیرو وارد می شود و افراد بالای میز قرار می گیرند. شما نمی خواهید در وسط بازی میز جدا شود. همچنین یک میز با سطح های قابل تنظیم پیدا کنید تا میز کج نشود.

مواردی که باید هنگام خرید میز هاکی در نظر بگیرید

اگر خانواده شما به طور منظم هاکی روی هوا بازی می کنند ، پیشنهاد ما تهیه یک تخته میز هاکی روی میز است. در حالی که داشتن یک میز حرفه ای هاکی روی هوا خوب است ، اما گران هستند. اما ، شما می توانید تخته هایی با اندازه متوسط ​​بخرید که زمین بازی پایداری را ارائه دهند.

اگر فضای خالی ندارید ، یک صفحه روی میز هاکی روی هوا توصیه می شود. میزهای بالای میز تحرک را ایجاد می کنند ، به این معنی که می توانید آن را در سفرهای اردویی استفاده کنید.

  1. اندازه

اندازه در  هنگام در نظر گرفتن هوک هاکی مهم است . شما می خواهید که هاکی شما با سبک گیم پلی بازی مطابقت داشته باشد. جیب های سبک برای کودکان مفید هستند زیرا معمولاً زیاد به گله ضربه نمی زنند. اما ، برای گیم پلی پیشرفته ، پیشنهاد می کنیم از پک های سنگین تری برای ثبات بیشتر استفاده کنید.

در اینجا چند نکته ساده برای کمک به بازی راحت پوک روی میز آورده شده است. یک تکه سنباده را روی یک سطح صاف قرار دهید. شروع به سمباده زدن کمی از هر طرف پوسته. همچنین ، مقداری روان کننده سیلیکونی را روی یک پارچه پاشیده و میز هاکی و پایین جیب را پاک کنید. از طریق نگهداری مناسب می توانید به طور موثر به بازی خود ادامه دهید.

مواردی که باید هنگام خرید میز هاکی در نظر بگیرید

چه آن را پاروی هاکی هوایی یا جوراب می نامید ، هنوز هم باید از آنها نگهداری کنید. مرتباً توله ها را تمیز کنید تا از ادامه کار روان آنها اطمینان حاصل کنید. شما طول زندگی خود و میز هاکی روی هوا را گسترش خواهید داد و همچنان از این سرگرمی سرگرم کننده لذت خواهید برد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.