وسایل بازی پلی اتیلن

وسایل بازی پلی اتیلن و نکاتی که در زمان استفاده از آن ها باید بدانید

مقدمه

وسایل بازی پلی اتیلن یکی از انواع جدید تجهیزات بازی هستند که نسبت به وسایل بازی که در گذشته استفاده می شدند از طراحی بهتر، زیباتر و ایمنی بالاتری برخوردار هستند. این وسایل از پلیمر و ورق پلی اتیلن ساخته شده اند و استحکام نسبتا بالایی دارند. از این نوع وسایل بازی می‌ توان در خانه های بازی، مهدکودک ها و پارک ها استفاده نمود و اطمینان داشت که به سادگی شکسته نمی‌ شوند و آسیبی به کودکان وارد نمی کنند. همچنین اگر فضای کافی برای ایجاد یک سری وسایل بازی مانند وسایل بازی پلی اتیلنی را دارید، به سادگی می‌ توانید این نوع وسایل را در ابعادهای مختلفی خریداری کنید. مجموعه یکه سازان یکی از برترین مجموعه های تولیدی تجهیزات شهربازی سرپوشیده در ایران است، در این مقاله قصد دارد به معرفی وسایل بازی پلی اتیلن بپردازد.

تجهیزات پلی اتیلنی برای بازی کودکان در پارک ها

مجموعه وسایل پلی اتیلن یک پک کامل از وسایل بازی برای کودکان است که شامل همه وسایل بازی از جمله تاب سرسره، تونل و… می‌ باشد. این وسایل از جنس پلی اتیلن مستحکم هستند و مقاومت فشاری بالایی دارند. وسایل پلی اتیلن برخلاف تاب و سرسره های فلزی که در گذشته استفاده می شدند، گرما را در خود نگه نمی ‎‌دارند و در سرما و گرما کودکان به سادگی می‌ توانند از آن ها استفاده نمایند. با توجه به ماده اولیه ای که در این وسایل به کار رفته است، آن ها به سادگی بازیافت می‌ شوند، از این جهت دوستدار محیط زیست هستند. اگرچه ممکن است با خود فکر کنید که این وسایل و تجهیزات در زیر نور خورشید رنگ خود را از دست خواهند داد و یا پوسیده و بلا استفاده خواهند شد، اما این تجهیزات با کیفیت بالا ساخته شده اند، از این جهت در برابر عوامل طبیعی می توانند مقاومت بسیار بالایی را از خود ارائه دهند.

ویژگی های مجموعه بازی پلی اتیلن

جنس این وسایل همان گونه که گفته شد از جنس پلی اتیلن می‌ باشد و دارای استحکام خوبی هستند، به طوری که تا مقدار بسیاری زیادی فشار را می‌ توانند بدون آسیب تحمل نمایند. در برخی از موارد همراه این مجموعه کف پوش های پارکی هم ارائه می‌ شود که از این کف پوش ها به عنوان ضربه گیر برای کوکان استفاده می‌ شود. کودکان در اثر افتادن بر روی این کف پوش ها آسیب نخواهند دید، از این جهت آن ها بسیار ایمن می‌ باشند. رنگ این وسایل به سادگی پاک نمی‌ شود و مقاومت بالایی در برابر شرایط سخت آب و هوایی دارند.

انواع مجموعه های تولید شده پلی اتیلنی

وسایل بازی پلی اتیلن

این مجموعه ها می‌ توانند شامل همه وسایل بازی باشند یا فقط تعدادی از آن ها را شامل شوند. همچنین اندازه این مجموعه بازی ها بسته به سن کودکانی که استفاده می‌ کنند، می‌ تواند متفاوت باشد. برای مثال برای کودکان زیر 5 سال اندازه این مجموعه بازی ها کوچک تر است و ایمنی آن نیز بیشتر خواهد بود. این مجموعه ها در رنگ های شاد تهیه می‌ شوند و در آن ها سعی می‌ شود از طرح های کودکانه و کارتونی استفاده شود که کودک را جذب نماید. این مجموعه ها مشکلات وسایل بازی فلزی را ندارد. در گذشته این وسایل نور آفتاب را به خود جذب می کردند و امکان استفاده از آن ها در تابستان های داغ و ساعات گرم روز که آفتاب به صورت مستقیم می تابید، وجود نداشت. برخلاف آن وسایل تولید شده از پلی اتیلن گرما را جذب نمی‌ نماید و در طول روز و در همه فصول سال قابل استفاده هستند.

ایمنی وسایل بازی پلی اتیلنی

این وسایل در ایمنی بالایی ساخته می‌ شوند. در واقع ساخت این وسایل استانداردهایی دارد که باید آن ها رعایت شوند. اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواهید این وسایل بازی را بخرید و یا به خرید دستگاه ایر هاکی یا دیگر بازی ها علاقه دارید بهتر است که آن ها را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا از کیفیت و ایمنی آن ها مطمئن باشید.

کلام آخر

در همه مراکز بازی از جمله پارک ها، مهد کودک ها، خانه های بازی و… استفاده از وسایل پلی اتیلن کاربرد دارند. اگر شما از جمله افرادی هستید که می‌ خواهید این تجهیزات را در ویلا و یا حیاط خانه خود نصب نمایید، می‌ توانید با مراجعه به مراکز معتبر این وسایل را خریداری و نصب نمایید. این نوع وسایل اغلب در رنگ های شاد و مناسب برای کودکان ارائه می‌ شوند که برای کودکان بسیار جذاب است. با استفاده از کفپوش های پارکی می‌ توان ایمنی این تجهیزات را افزایش داد، چرا که این نوع کف پوش ها ضربه گیر بوده و از ایجاد هرگونه ضربه محکم به کودکان جلوگیری می‌نماید.

یکه سازان به عنوان یکی از برترین مجموعه های تولید وسایل بازی در ایران فعالیت می‌ نماید. شما برای خرید انواع وسایل بازی از جمله خرید دستگاه ایرهاکی خانگی می‌ توانید در این وب سایت دستگاه مورد دلخواه خود را به راحتی سفارش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.