الکترونیک ایرهاکی و هنداسپید

الکترونیک ایرهاکی و هنداسپید

الکترونیک ایرهاکی و هنداسپید

در طراحی برد الکترونیک و طراحی نرم افزاری کلیه ی وسایل بازی که ایرهاکی و هند اسپید هم نمونه ای از این وسایل میباشند باید به چند نکته توجه داشت:

اولین نکته که اهمیت بسزایی دارد ،مقاوم بودن برد های الکترونیکی  مورد استفاده در این نمونه دستگاه ها است.

چرا که معمولا این نمونه دستگاه ها در همه ی شرایط اب وهوایی مورد استفاده قرار میگیرد و علاوه بر این به دلیل کارایی سنگین این دستگاه ها و استفاده ی مکرر از آنها در صورتی که طراحی فیزیکی و نرم افزاری این برد ها مطابق با نوع کاربری آنها نباشد به سرعت خراب شده و معمولا دچار خطا های مکرر میشوند.

تیم طراحی الکترونیکی ما با تجربه و تخصص بالا توانسته است برد هایی با مقاومت بالا از نظر فیزیکی و نرم افزرای تولید کند .

همچنین به دلیل استفاده از مایع سیلیکون بر روی برد های تولیدی ما این برد ها در تمامی شرایط آب و هوایی قابلیت استفاده دارند و از سولفاته شدن پایه ها و المان های مداری پیشگیری به عمل می آید.

از دیگر مواردی که در طراحی مداری مورد اهمیت است استفاده از المان های رند بازار است.چرا که باید توجه داشت دنیای قطعات الکترونیک با سرعتی بالا در حال رشد است و در صورت استفاده از قطعات قدیمی و نایاب در طراحی در صورت بروز هر گونه مشکل در مدار برای تامین قطعات مداری با مشکلی بزرگ روبرو میشویم.

طراحی به روز با المان های به روز ، مقاومات فیزیکی بالا و همچنین استفاده ی صحیح از المان ها همگی به طراح مدار مربوط میشود که بر اساس دانش و تجربه بالا بدست می آید.

تیم طراحی ما مفتخر است طی 8 سال سابقه تولید توانسته است بردهایی با قابلیت های بالا متناسب با نیاز مشتری طراحی کند که با قدرت یکسال گاارانتی و تضمین مادام العمر تامین قطعات آنرا بر عهده دارد.

برای مشاوره در زمینه طراحی الکترونیکی  تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.