انواع میز فوتبال دستی

انواع میز فوتبال دستی

انواع میز فوتبال دستی

همان طور که می دانید، امروزه انواع مختلفی از میز های فوتبال دستی در بازار موجود است که افراد بسته به عملکرد و بازی خود، قادرند یکی را انتخاب کنند. تنوع گسترده ای برای انتخاب وجود دارد که از نظر جهت گیری، ویژگی ها، نوع میز و تعداد بازیکنان متفاوت است. هم در این راستا به منظور آشنایی بیشتر با این نوع میزها، لازم است بدانیم انواع میز فوتبال دستی کدام اند و چه عملکردی دارند؟

بررسی انواع میز فوتبال دستی

در اینجا نمونه های مختلفی از انواع میز فوتبال دستی آورده شده است که به شرح زیر است:

میز ایتالیایی ( Garlando ، Roberto Sport، FAS)

توپ فوتبال دستی ایتالیا با سرعتی بسیار بالا عمل می کند، حتی اگر توپ برای یک ثانیه در میز متوقف شود، برخی از قوانین محلی آن را خطا می دانند. بیشتر در این بازی، تأکید بر بازتاب و سرعت فکر است و از این رو، میز های مناسب ایتالیایی اغلب مجهز به یک زمین بازی شیشه ای، مجسمه های ریز و میله های سبک تر هستند. در نتیجه نوع بازی ایتالیایی یک بازی هیجان انگیز، متنوع و مناسب برای بازیکنان از هر سطح مهارت است.

انواع میز فوتبال دستی

میز های فرانسوی ( Bonzini ، Sulpie)

از هر فرانسوی بپرسید که میز فوتبال دستی خوب، چه نوع میزی است؟ صریحا میزهای فرانسوی را به شما پیشنهاد می کند. در این میز، مجسمه های سنگین آلومینیومی، زمین بازی لاستیکی و توپ های چوب پنبه ای سبک وجود دارد. همه این عوامل به یک بازی عالی کمک می کنند که این امر در کنترل توپ بی نظیر است و بسیار بازی مهارتی است. به عنوان یک فرد خریدار باید بدانید، که میزهای معتبر فرانسوی همیشه توسط صنعتگران ساخته می شوند و به عنوان بادوام ترین میزهای جهان شناخته می شوند.

انواع میز فوتبال دستی

میز های آلمانی (Leonhart ، Carromco ، Tecball)

یکی دیگر از انواع میز فوتبال دستی، میز فوتبال دستی آلمانی است. سبک های اصلی بازی در فوتبال آلمان را می توان ترکیبی از عمل گرایی آمریکایی همراه با ظرافت اروپا توصیف کرد. مجسمه های ساختمانی آلمانی بسیار شبیه آمریکایی ها طراحی شده اند، اما سبک تر احساس می شوند، که در نتیجه بهتر عمل می کنند. روش جمع بندی این سبک از بازی تقریباً سریع، با کنترل خوب و یک بازی سازگار و قابل پیش بینی است.

انواع میز فوتبال دستی

میز اسپانیایی

میز های فوتبال دستی اسپانیا کاملاً منحصر به فرد هستند و به شدت از فوتبال مردان اسپانیایی الهام گرفته شده اند. در نتیجه، میز های آن به شکل ” U ” به سمت وسط شیب دارند. این باعث می شود که بیشتر توپ ها در میانه میدان به وجود بیاید. اکنون که سبک های مختلف را می شناسید، مهم است که در نظر بگیرید که کدام سبک با ترجیح شما مطابقت دارد، زیرا این بهترین روش برای دریافت ارزش طولانی مدت از خرید شماست. انواع میز فوتبال دستی سریع و هیجان انگیز به طور کلی گزینه های بهتری برای خانه ها و دفاتر هستند، در حالی که افرادی که به دنبال یک تجربه منحصر به فرد هستند، باید سبک اسپانیایی را استفاده کنند.

انواع میز فوتبال دستی

همچنین در اینجا، بسته به عملکرد بازی و انتخاب بهترین میز و توپ، نکاتی گفته شده است که به شرح زیر است:

هیجان انگیزترین بازی فوتبال دستی: ایتالیایی

با دوام ترین میز فوتبال دستی: فرانسوی

بهترین کنترل توپ:  فرانسوی

متنوع ترین سبک: آلمانی یا ایتالیایی

مناسب ترین روش برای آموزش های خاص: آمریکایی

منحصر به فردترین میز:  اسپانیایی

نکات موثر در بررسی انواع میز فوتبال دستی

همان طور که مشخص شده است، در بازی فوتبال دستی عوامل مختلفی نقش دارند تا بازی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. در این راستا نمونه های مختلفی از انواع میز فوتبال دستی مناسب برای بازی، وجود دارد که افراد می توانند آن را انتخاب کنند. هم چنین در بازی فوتبال دستی، از وسیله ای به نام ایرهاکی هم استفاده می شود که در حقیقت، وسیله ای است که توسط چند بازیکنان، توپ در میانه میز روی یک سطح صاف، به حرکت درمی آید و هر بازیکن تلاش می کند تا توپ را به دروازه حریف مقابل خود منتقل کند. در واقع میز ایرهاکی، از جنس ام  دی ا ف بوده و در رنگ های متنوعی استفاده می شود. اسکلت کلی این میز، از جنس آهن بوده تا بتوانند وزن سایر عوامل را به خوبی متحمل شود. در این راستا فروش ایرهاکی با قیمت مناسب در فروشگاه های معتبر صورت می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.