گروه سنی مجاز برای بازی ایرهاکی

گروه سنی مجاز برای بازی ایرهاکی

مقدمه

نیرو های متخصص و جوان در مجموعه ی یکه سازان کار خود را با تولید دستگاه های مناسب برای بازی از جمله دستگاه ایرهاکی آغاز کردند. پشتکار و تخصص این مجموعه را بیش از سه دهه فعالیت در بازار ساخت دستگاه های اسباب بازی به یکی از برند های موفق در این زمینه تبدیل کرده است.

ایرهاکی از دستگاه های جذابی است که برای بازی و سرگرمی طراحی و تولید می شود. مانند دیگر دستگاه های تولیدی، بازی ایرهاکی نیز در رده بندی های مختلف سنی تولید و روانه ی بازار می شود. طراحی زیبایی که در ساخت دستگاه ایرهاکی مورد استفاده قرار می گیرد باعث جذب مخاطبان بسیاری برای این بازی ها شده است. کارکرد این دستگاه و مقاومتی که در ساخت آن مورد نظر قرار می گیرد باعث می شود مخاطبان بسیاری برای استفاده از آن ها جذب شوند. تجهیزات و لوازم یدکی دستگاه های بازی مانند ایرهاکی به صورت بسیار حرفه ای و با استاندارد های جهانی تولید و عرضه می شود و در صورتی که یکی از لوازم گم شده و یا دچار ضربه شد نباید نگران رفع این مشکل بود. برای تولید دستگاه بازی ایرهاکی رده های سنی مختلفی در نظر گرفته می شود. به دلیل مجاز بودن این بازی برای همه ی رده های سنی سازندگان آن با توجه به شرایط هر گروه سعی در رعایت استاندارد های ویژه ی آن ها نموده اند و دستگاه را به شیوه ای طراحی می کنند که هر کدام از گروه های سنی با توجه به شرایط فیزیکی خود بتوانند از آن استفاده کنند.

استفاده از دستگاه ایرهاکی کودک برای سنین پایین

برای استفاده ی کودکان از دستگاه بازی ایرهاکی شرایط آن ها مورد توجه قرار می گیرد. تهیه ی میزهای با کیفیت ایرهاکی از جمله مهم ترین فاکتور در انتخاب دستگاه است. کودکان به دلیل نیاز به مراقبت باید از وسایلی استفاده کنند که آسیب و یا ضربه ای به آن ها وارد نکند. به همین دلیل سازندگان میزهای ایرهاکی از میزهای با کیفیتی از جنس ام دی اف برای ساخت دستگاه استفاده می کنند. رنگ بندی متنوع در دستگاه ایرهاکی اغلب با توجه به روانشناسی رنگ برای کودکان صورت می گیرد. ام دی اف های ضد خش برای زمین بازی به دلیل عدم توجه کودکان به ضربه نزدن به این میزها در دستگاه ایرهاکی تعبیه می شود. سی ان سی سوراخ های منظمی را روی این صفحه ایجاد می کند. می توان از گلس و شیشه نیز برای جنس رویه ی زمین ایرهاکی استفاده کرد. این مواد دوام و زیبایی منحصر به فردی دارد. این موارد بر فروش دستگاه ایرهاکی تاثیر می گذارد.

مقاله پیشنهادی : ایرهاکی چیست؟

بازی ایرهاکی

منافذی که برای دستگاه های ایرهاکی تعبیه می شود برای خروج هوای دمنده به وجود می آید. اینکار باعث حرکت لایه ی هوا بر روی دستگاه ایرهاکی شده و اصطکاک زمین بازی را کم می کند. حرکت آزادانه در زمین بازی به دلیل استفاده از این تمهیدات است. صاف بودن زمین بازی ایرهاکی باعث می شود کودکان به راحتی بتوانند توپ را بر روی آن حرکت بدهند.

نحوه کار با دستگاه ایرهاکی کودکان

دستگاه ایرهاکی کودکان دارای یک دکمه ی شروع است. با زدن این دکمه بازی شروع می شود. با استفاده از تنظیمات در زمین بازی و میزان گلی که توسط اپراتور تعریف شده می توان بازی را آغاز کرد. یکی از کودکان باید توپ را به حرکت درآورده و بازیکنی که بتواند مقدار گل های تعریف شده را بزند از دیگر حریفان جلو می افتد و پیروز بازی است. تعریف این قوانین برای کودکان باعث می شود به آسانی بتوانند این بازی را انجام دهند.

ویژپی دستگاه ایرهاکی قابل استفاده برای بزرگسالان

میزهای ایرهاکی که برای رده ی سنی نوجوان و جوانان و افراد میانسال ساخته می شوند، فرقی با دستگاه های دیگر ندارند. برای اولین بار ایرهاکی در کشور آمریکا ساخته شد و به مرور با طراحی و تولید در سایزهای مختلف و رنگ های متنوع برای رده های سنی مختلفی وارد بازار شد. برای جریان پیدا کردن هوا بر روی میز موتور های دمنده بر لایه ی زیرین میز قرار می گیرند. این لایه باعث آماده شدن سطح میز ایرهاکی برای گذراندن لحظات هیجان انگیز می شود. اغلب ایرهاکی بزرگسالان را با نام ایرهاکی ارتشی نیز می شناسند. به دلیل وجود این دستگاه در کلوپ های ورزشی و مراکز بازی اغلب افراد با آن آشنایی دارند. پایه ها و سطح میز در ایرهاکی ای که برای بزرگسالان ساخته می شود نسبت به ایرهاکی کودکان بسیار متفاوت است. اغلب این میزها سطح بالاتری دارند و جنس آن ها نیز بسیار محکم است. ساخت ایرهاکی چهارنفره در مجموعه ی یکه سازان برای بیشتر شدن هیجان بازی است. پایه های آن ها از جنس فلزی است و در برخی از ایرهاکی ها می توان به آسانی ارتفاع را تغییر داد. برای مشاهده ی این محصولات می توانید قسمت مربوط در سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید ایرهاکی برای رده های سنی مختلف

برای خرید انواع ایرهاکی باید با توجه به ویژگی های آن ها تصمیم بگیرید. فاکتورهایی که در قیمت گذاری این محصولات مهم است شامل، جنس میز، قطعات بازی و وسایل آن می شود. مشاهده ی کیفیت کار باعث می شود راحت تر بتوانید برای خرید دستگاه ایرهاکی تصمیم بگیرید. برای خریدی مطمئن با قیمت مناسب بهتر است به گزینه هایی مانند، صفحه بازی، قدرت موتور، جنس بدنه ی میز ایرهاکی، دستگیره های محکم، پمپ هوای سالم، پایه های میز و توپ آن دقت کنید. کیفیتی که همه ی این فاکتورها دارند باعث تغییر قیمت می شود. میز های هاکی برای کودکان و نوجوانان نیز به دلیل تغییراتی که در اندازه دارند با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند.

ایرهاکی

 

گروه سنی مجاز برای بازی ایرهاکی

نتیجه گیری

استفاده از وسایلی که باعث بازی و سرگرمی افراد در مکان های مختلفی می شود نیاز امروز رده های مختلف سنی است. این وسایل با تولید حرفه ای برای استفاده ی همه ی افراد عرضه می شوند و نمی توان گروه سنی خاص که آنها مجاز برای بازی ایرهاکی هستند را مشخص کرد. میز های ایرهاکی از محبوب ترین وسایل بازی هستند و به دلیل هیجانی که در یک بازی گروهی به وجود می آید استفاده از این میزها باعث سرگرمی افراد در رده های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید انواع وسایل بازی با ما در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.