ایرهاکی 7 فوت تاشو کف سوپر ضدخش با نمایشگر دیجیتال

ایرهاکی فول آپشن

ایرهاکی فول آپشن

دستگاه هاکی روی میز با الهام گرفتن از ورزش هایی از جمله هاکی روی چمن، هاکی روی یخ، هاکی داخل سالنی شکل گرفته است. شما عزیزان می توانید از دستگاه ایرهاکی فول آپشن در محیط اداری، سالن های ورزشی، شهربازی و حتی در خانه خود استفاده کنید. ساختار میز، نوع موتور و نوع امکانات به کار رفته در دستگاه های ایرهاکی با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه مقاله درباره امکاناتی که می توان به صورت آپشن بر روی دستگاه ایجاد کرد، به طور کامل توضیح داده شده است. اگر قصد خرید دستگاه ایرهاکی فول آپشن را دارید، برای پی بردن به مشخصات آن ها حتما این محتوا را مطالعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات و قیمت دستگاه ایرهاکی می توانید به فروشگاه یکه سازان مراجعه کنید. این مجموعه یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع بازی های روی میزی، با بالاترین سطح کیفیت است.

دلایل استفاده از دستگاه ایرهاکی فول آپشن

برخلاف عقیده بسیاری از افراد، به دستگاه هاکی روی میز علاوه بر یک بازی سرگرم کننده می توان به عنوان یک ورزش نیز نگاه کرد. این نوع بازی می تواند باعث افزایش آدرنالین در بدن شما شود. آدرنالین یک نوع ماده ی شیمیایی است که باعث افزایش رفلکس و بینایی، قدرت، استقامت، مقاومت در برابر درد می شود. از طرف دیگر این نوع ماده شیمیایی مزایای سلامتی طولانی مدتی از جمله کند کردن روند پیری و تقویت سیستم ایمنی بدن، را دارد.

ایرهاکی کودک مدل دیزنی لند 4 نفره

استفاده از دستگاه ایرهاکی فول آپشن می تواند به رفلکس سریع چشم شما کمک کند. ورزش های هاکی روی میز و ورزش های روی میزی مشابه مانند پینگ پنگ می تواند راهی عالی برای آموزش هماهنگی چشم و دست شما باشد. برای این که بتوانید از فواید این بازی بهره مند شوید، باید از میز دستگاه هاکی به خوبی نگهداری کنید. با توجه به دلایل ذکر شده در بالا، از دستگاه هاکی شهربازی می توان برای تمامی سنین استفاده کرد.

ایرهاکی بزرگ

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات انواع دستگاه های ایرهاکی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

امکانات دستگاه ایرهاکی فول آپشن

امروزه بازی ایرهاکی به عنوان یک بازی بسیار هیجان انگیز در بین عموم مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. کارخانه های تولیدکننده دستگاه های هاکی برای جلب رضایت مشتریان خود، آپشن هایی را بر روی دستگاه ایجاد می کنند. هر یک از این آپشن ها می تواند امکانات خاصی را به دستگاه اضافه کند. در ادامه چند نمونه از آپشن هایی که می توان به دستگاه ایرهاکی اضافه کرد، توضیح داده شده است.

1-خروجی صوتی

اکثر دستگاه های ایرهاکی دارای خروجی صوتی هستند. این فاکتور به افراد کمک می کند تا بتوانند آهنگ مورد نظر خود را از دستگاه پخش کنند. همچنین خروجی صوتی دستگاه را می توان طوری تنظیم کرد که در اثر برخورد توپ با دیوارهای میز، دستگاه صدایی را پخش کند. این مدل دستگاه می تواند صدای هورا و تشویق را در زمان کسب امتیاز توسط بازیکنان، پخش کند. در ساخت برخی از دستگاه های هاکی روی میز از دو اسپیکر استفاده شده است، این امر میزان صدای پخش شده توسط خروجی صوتی دستگاه را افزایش می دهد. همه ی موارد گفته شده در بالا، باعث هیجان انگیزتر شدن بازی می شود.

ایرهاکی4نفره

2-حافظه داخلی

حافظه داخلی دستگاه های ایرهاکی با یکدیگر تفاوت دارند. در کل دو نوع حافظه در دستگاه وجود دارد، یک حافظه برای تنظیم زمان بازی و حافظه دیگر آن برای تنظیم تعداد گل استفاده می شود. اکثر دستگاه های ایرهاکی تولید شده توسط مجموعه تخصصی یکه سازان دارای حافظه داخلی 8 گیگابایت است.

3-رقص نور

اکثر میزهای ایرهاکی قابلیت اضافه کردن رقص نور در حاشیه میز را دارند. بهتر است در زمان استفاده از این آپشن از ترکیبات نوری مناسب استفاده کنید. نورهای انتخاب شده در حاشیه باید به گونه ای باشند که به چشم آسیب وارد نکنند. کارخانه های تولید کننده دستگاه ایرهاکی در صورت اضافه کردن این آپشن بر روی دستگاه، هزینه جداگانه ای را از مشتریان خود دریافت می کنند.

ایرهاکی 4نفره

4-تایمر دیجیتال

برخی از دستگاه های هاکی شهربازی دارای آپشن تایمر دیجیتال هستند. با کمک این آپشن می توانید مدت زمان بازی را به صورت لحظه ای بررسی کنید.

5-صفحه نمایش دیجیتال

یکی از آپشن های مهمی که در این مدل دستگاه ها وجود دارد، وجود صفحه نمایش دیجیتال در دستگاه است. شما عزیزان می توانید با کمک صفحه نمایش، تنظیمات مورد نظر خود را روی دستگاه به راحتی انجام دهید. از طرف دیگر تعداد گل های زده توسط بازیکنان، مدت زمان انجام بازی، تعداد خطاها و سایر موارد دیگر در صفحه نمایش دیجیتال دستگاه قابل مشاهده است.

6-امکان اتصال به اتوماسیون

نحوه راه اندازی دستگاه های ایرهاکی متفاوت است. برخی از آن ها قابلیت اتصال کارتخوان و اتوماسیون را دارند؛ از این مدل دستگاه برای شهربازی ها می توان استفاده کرد.

ایرهاکی

7-قابلیت کنترل از راه دور

برخی از دستگاه های هاکی شهربازی دارای ریموت کنترل از راه دور هستند.

8-خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله آپشن هایی است که بسیاری از کارخانه های تولید کننده این نوع دستگاه برای جلب رضایت مشتریان خود، در نظر گرفته اند.

ویژگی های جانبی دستگاه ایرهاکی فول آپشن

علاوه بر آپشن های ذکر شده در بالا، می توان بر روی میز دستگاه امکانات جانبی دیگری نیز اضافه کرد. یکی از این امکانات اضافه کردن سنسور بر روی دستگاه است. در کنار حاشیه میز برخی از دستگاه های فول آپشن ایرهاکی، سنسور تشخیص ضربه وجود دارد. با کمک این سنسور می توان تعداد ضربات وارد شده به دور میز و تعداد گل های زده شده را مشخص کرد. مجموعه یکه سازان برای تولید انوع ایرهاکی از امکانات گسترده ای استفاده می کنند. اگر به دنبال خرید یک دستگاه ایرهاکی فول آپشن هستید ما به شما ایرهاکی گلکسی طرح جدید 9 فوتی را پیشنهاد می کنیم. این مدل دستگاه از ویژگی های جانبی متنوعی بهره مند است. دستگاه ایرهاکی گلکسی قابلیت کنترل از راه دور را دارد.

ایرهاکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.